Crescendo Basisschool

Basisschool Crescendo is een christelijke basisschool van de Evangelische Broedergemeente en staat sinds 1993 in Amsterdam Zuidoost. De school is opgericht op 5 september 1993. Nu zitten er ruim 340 leerlingen op onze school, verdeeld over zestien groepen. De leerlingensamenstelling is een afspiegeling van de wijk. In de onderbouw (groep 1 tot en met 3) zitten er maximaal 24 kinderen en in de bovenbouw (groep 4 tot en met 8) 28.
We hebben een team van 33 personeelsleden bestaande uit: groeps- en taakleerkrachten, onderwijs- en klassenassistenten, een administratief medewerkster en een conciƫrge.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Crescendo Basisschool

• Les