Gesloten op zaterdag

Toon openingstijden

basisscholen - De Kaap Openbare Basisschool - kaartoverzicht

De Kaap Openbare Basisschool

De Kaap is een openbare basisschool. Dit betekent dat de school toegankelijk is voor alle kinderen, ongeacht geloof, levensovertuiging of welk onderscheid dan ook. Op een openbare school ontmoeten kinderen met geheel verschillende levensovertuiging elkaar. Hier leren ze met elkaar omgaan en elkaar
waarderen en respecteren. Het motto van de onze school luidt dan ook: “Samen naar De Kaap!”

OBS De Kaap staat in de Transvaalbuurt in stadsdeel Oost-Watergraafsmeer. De school is een Brede School waarbij nu al samengewerkt wordt met verschillende instanties zoals Dynamo, de Talententent, Altra, JGZ en o.a. de buurtregisseur. Die samenwerking is erop gericht om een brede school te vormen waar laagdrempelig een plek kan worden gemaakt voor kinderen van 2 ½ jaar tot 12 jaar.

• Vertrouwenspersoon
  • Ouderraad