De Kinderboom Protestants Christelijk

Welkom bij De Kinderboom

Zonder twijfel kiest u de school voor uw kind met grote zorg. Maar scholen verschillen in manier van werken in organisatie en resultaten. Ze verschillen ook in kwaliteit. Niet minder belangrijk is dat u het gevoel moet hebben dat de school past bij wat u voor uw kind belangrijk vindt. Dat maakt het kiezen niet eenvoudig. Daar helpt deze website u bij.

Onze school heeft een bijzonder karakter. De Kinderboom is een Oecumenische basisschool in het hart van de Vogelbuurt in Amsterdam.

We geven ons onderwijs met een team dat enthousiast en kundig is; we spannen ons iedere dag weer in om uitstekend werk te leveren op het gebied van de ontwikkeling van het kind, het pedagogisch werk- en leefklimaat in onze school en de organisatie die voor het geven van goed onderwijs nodig is. Het leren beschouwen we als een vanzelfsprekende en plezierige activiteit met als doel het steeds meer zelfstandig worden. Het samen leren, samenwerken en zorg dragen voor elkaar staat hoog in het vaandel.

Daarbij hechten wij veel belang aan een goede samenwerking met ouder(s) / verzorger(s). Ouders, team en kinderen vormen een geheel en hebben in gemeenschappelijke verantwoordelijkheid te zorgen voor een klimaat waarbinnen goed onderwijs plaats kan vinden.

Wij nodigen u graag uit om kennis te maken met De Kinderboom.

Expertises

De Kinderboom Protestants Christelijk