Gesloten op zaterdag

Toon openingstijden

basisscholen - De Roos Openbare Basisschool - kaartoverzicht

De Roos Openbare Basisschool

Basisschool De Roos heette tot 1985 de Van Rijnschool. In dat jaar gingen de lagere scholen en kleuterscholen samen in de basisschool zoals we hem nu kennen. Bij een nieuwe school hoort een nieuwe naam: De Roos, onze naam tot aan vandaag.

De Roos kreeg een nieuw onderkomen aan het Reinier Claeszenplein, met een ingang aan de Jan van Galen- en een ingang aan het Reinier Claeszenplein.
Hoewel De Roos nog steeds een buurtschool is zijn alle faciliteiten aanwezig. Zo hebben we een gymzaal, een speellokaal (gymzaal voor kleuters) en twee schoolpleinen. In ons gebouw hebben we meerdere onderwijsruimtes, naast de klaslokalen. Achter het tabblad: ‘in beeld’ vindt u foto’s van de Van Rijnschool en de bouw van de huidige locatie van Basisschool De Roos.

Services

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Roos Openbare Basisschool