Noordmansschool

Elke maandagochtend, van 9:00 tot 11:30, zijn we bezig met het maken van verteltassen. Kom eens een kijkje nemen!
Maandagmiddag is de speel-o-theek geopend van 15:15 tot 16:00
Donderdagochtend is er koffie en thee van 8:30 tot 9:00 uur. Daarna is er meestal een themaochtend of cursus.
Een aantal ouders hebben meegedaan aan de voorleescursus. Het was een leerzame en gezellige cursus!

Goede aanvulling op school
Veel werkende ouders vragen bij hun school om naschoolse activiteiten. Schatkamer kan die activiteiten bieden. Schatkamer is bovendien een goede aanvulling op het onderwijs. De activiteiten passen goed bij de lessen van het basisonderwijs. En Schatkamer kan de activiteiten ook aanpassen aan wat leerlingen vragen. Kinderen kiezen zelf een activiteit uit en zijn daarom altijd erg gemotiveerd.

Activiteiten
De activiteiten van Schatkamer zijn heel afwisselend. Zo zijn er activiteiten op het gebied van kunst en cultuur, sport, expressie , techniek, creatief en natuur en milieu. De activiteiten zijn leuk en leerzaam en sluiten goed aan bij de belevingswereld van de kinderen. Er zijn activiteiten voor alle leerlingen van de school (groep 1 t/m 8). De meeste activiteiten zijn op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag na schooltijd op school.

Expertises

Noordmansschool