De Bron CBS

Welkom bij de CBS De Bron in Bolsward.

‘De Bron’ is een middelgrote, gezellige en overzichtelijke basisschool in Bolsward die in de jaren 2008-2009 volledig is gerenoveerd. Hierbij zijn de voordelen van een grote school benut, maar de overzichtelijkheid van een kleine school is daarbij ook bewaard.

De instroom van kinderen komt uit alle lagen van de bevolking. We mogen onze school met recht een kleurrijke school noemen die gunstig gelegen is te midden van nieuwbouwwijken en allerlei voorzieningen zoals sportvelden en zwembad.

Door een optimale inzet kunnen we met recht zeggen: De Bron, daar kun je op rekenen.

De Bron CBS
De Blink 1