De Borgh Christelijke Basisschool

Kennismaken met de school.
U bent van harte uitgenodigd om een kijkje op onze school te nemen voordat uw kind 4 jaar wordt. U kunt dan een afspraak maken met de directeur, Koen Woltmeijer.
We lopen de klassen rond en u krijgt informatie over het reilen en zeilen op onze school.
In overleg met de leerkracht van groep 1 worden dagen afgesproken wanneer dit past.
Om een goed beeld van uw kind te hebben, voordat het al op school is, vragen we u, naast het inschrijfformulier, ook een “kijk”-papier in te vullen, waarin u uw zoon/dochter karakteriseert, zodat we veranderingen tijdens de eerste maanden van school snel kunnen signaleren en bespreken met u, ouders/verzorgers.

Op De Borgh is er de mogelijkheid om tussen de middag te blijven eten op school. Er wordt gewerkt met een inschrijfformulier. Op iedere 15 leerlingen is er 1 TSO-medewerker.

Het bestuur van onze school (Conod) heeft voor de Borgh een overeenkomst gesloten met kinderopvangaanbieder Allio, Buinerstraat 4c, Borger.
Allio geeft de garantie dat uw kind, indien gewenst, geplaatst wordt voor de buitenschoolse opvang in een locatie van de kinderopvangorganisatie die zich het meest nabij de school bevindt. In geval van capaciteitsproblemen kan er (tijdelijk) een beroep gedaan worden op een andere locatie zo nabij mogelijk van de school of op gastouderopvang.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Borgh Christelijke Basisschool

• Tussenschoolse opvang