Klimop Openbare School

Klimop voegt iets bijzonders toe aan haar onderwijs: dansante vorming. Bij het dansen doet iedereen mee. Je eigen inzet is het belangrijkste. Je leert doorzetten en komt over een drempel. Dat is goed voor je eigenwaarde.

Wij zijn een kleine school, iedereen kent elkaar, het is laagdrempelig en er is altijd iemand die naar je wil luisteren. Bij ons kunnen kinderen zichzelf zijn en gaan ze graag naar school: “Ieder kind heeft iets unieks, daarom mogen jij en ik anders zijn.”

Met duidelijke doelen voor ogen verrijken we de leerstof en wakkeren we interesses aan. Er wordt met instructietafels gewerkt en daarna gaan de kinderen zelf aan de slag. De resultaten zijn prima en de begeleiding naar het voortgezet onderwijs is toegespitst op elk kind, zodat iedereen zo hoog mogelijk uitstroomt. Door veel beweging en dans krijgen onze leerlingen een gezond lichaam, veel zelfvertrouwen en een grote tolerantie naar anderen. Bij ons zit iedereen letterlijk en figuurlijk lekker in zijn vel.

Als directeur van openbare basisschool Klimop presenteer ik u graag deze website. Met belangrijke informatie over onze prachtige school en handige weetjes. Kortom : een website die het hele schooljaar van pas komt.

Klimop Openbare School
Marsstraat 26