Scholengroep Veluwezoom

Wij zijn een onderwijsorganisatie van elf openbare basisscholen, waarvan één school voor speciaal basisonderwijs. Ruim 1800 leerlingen gaan dagelijks bij ons naar school. Het onderwijs wordt gerealiseerd door ruim 180 personeelsleden: groepsleerkrachten, (onderwijs)ondersteunend personeel en directeuren.
Het basisonderwijs van Scholengroep Veluwezoom heeft de optimale ontplooiing van onze leerlingen voor ogen. Wij bieden kinderen een goede voorbereiding op het vervolgonderwijs. De basis hiervoor is dat zij op een moderne manier kennis opbouwen en studievaardigheden ontwikkelen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Scholengroep Veluwezoom

• Les