De Boomgaard Locatie Noord-Oost

Gesloten (do 08.30 - 15.15)

Toon openingstijden

basisscholen - De Boomgaard Locatie Noord-Oost - kaartoverzicht

De Boomgaard Locatie Noord-Oost

Het team van de Boomgaard bestaat momenteel uit 16 leerkrachten en een directeur. De directeur heeft de dagelijkse leiding, terwijl de leerkrachten parttime of fulltime lesgeven op de Boomgaard. De meeste leerkrachten geven les binnen één van de twee locaties en in sommige gevallen op beide locaties.

Het schoolgebouw staat er vanaf 1991, nadat we de eerste jaren van ons bestaan, onder de naam P.C.basisschool De Drieschaar, in het schoolgebouw aan de overzijde van de Meidoornlaan hebben doorgebracht.

Het gebouw kenmerkt zich door een puntdak, dat boven de hal is gebouwd. Daarin bevinden zich de gymruimte voor de kleuters en worden andere gemeenschappelijke activiteiten georganiseerd. De ruimte wordt tevens gebruikt door de KSH, die hier Tussenschoolse Opvang (TSO) en Buitenschoolse Opvang (BSO) verzorgd. Tevens is de kidsclub hier gevestigd.

Om dit puntdak heen zijn 6 klaslokalen en de nodige “dienstruimten” gebouwd.
In de klaslokalen zijn 5 groepen ondergebracht.

Gesloten
Opent vandaag om 8.30