Agnietenschool Katholieke Jenaplan Basisschool

We werken vanuit het kind. Het kind staat bij ons centraal en is uitgangspunt van ons onderwijs. Voordat je tot leren komt, is het van belang om de relatie samen aan te gaan. Eerst dient de relatie goed te zijn, pas dan kan er geleerd worden. We sluiten aan bij de intrinsieke motivatie. Ieder kind heeft zijn of haar eigen talent en is bij ons vanzelfsprekend welkom. Er is lef voor nodig om te laten zien wie je bent. We bieden instructie op maat en leren van en met elkaar. We zien het als onze kerntaak om kinderen op te voeden tot zelfstandig, sociaal en kritisch denkende mensen.

Efficiƫnt werken
We vinden het van groot belang dat er evenwicht is in de weekindeling. We zorgen voor een afwisseling in leren, spelen en werken. We kiezen bewust voor verschillende vormen van instructie, activiteiten en werkvormen. Immers niet ieder kind leert op eenzelfde manier.
Door te werken met weektaken, leren we de kinderen plannen, organiseren en evalueren. We zorgen voor instructie op maat, zodat iedere kind de ruimte krijgt om te groeien. We bieden een ononderbroken leer en ontwikkelingsproces, waarbij plezier en motivatie voorop staat!

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Agnietenschool Katholieke Jenaplan Basisschool

Agnietenschool Katholieke Jenaplan Basisschool
Hoekwant 45