Lonneker Openbare Dalton Basisschool

Tijdens de vakantieperiode zijn wij voor noodgevallen bereikbaar op de schoolmobiel. Het nummer is 06-22815484. De voicemail zal eenmaal per dag worden afgeluisterd.

Wij wensen iedereen een heel prettige zomervakantie!

De Lonnekerschool is dé openbare basisschool van Enschede Noord en gevestigd in het dorp Lonneker.
Binnen de school wordt volgens het Daltonprincipe les gegeven met een speciaal op het onderwijsconcept afgestemd interieur en audiovisuele middelen. Dit betekent dat kinderen in een moderne inspirerende omgeving leren zelfstandig te werken, samen te werken en om te gaan met verantwoordelijkheid.
Een hecht lerarenteam stimuleert groep en individu om tot optimale prestaties te komen.
Hierbij is onder andere aandacht voor meervoudige intelligentie, lees- en rekenplannen, plustorens, digitale onderwijsmiddelen en individuele begeleiding. Kortom, het onderwijs van de toekomst bij een gemoedelijke school waar normen en waarden nog altijd hoog in het vaandel staat. De basisschool kent namelijk een lange en rijke geschiedenis en staat hierdoor al generaties lang bekend als het startpunt voor een veelbelovende toekomst.

Schoenen vermist! Klik hier voor het gehele bericht en het filmpje!
Consent Beste Werkgever! Hier staat het gehele bericht en de film die TV-Oost maakte op onze school.

• Online contactformulier

Lonneker Openbare Dalton Basisschool