Basisschool KBS Prins Willem Alexander

Gesloten (do 08.30 - 15.30)

Toon openingstijden

basisscholen - Basisschool KBS Prins Willem Alexander - kaartoverzicht

Basisschool KBS Prins Willem Alexander

Onze school is uniek in de gemeente Ermelo. Ons ervaren team van leerkrachten weet wat kinderen nodig hebben om tot ontwikkeling te komen. Achter onze onderwijsfilosofie zit een kern van het Jenaplanonderwijs: we vieren veel, werken met weektaken, gaan uit van de zone van de naaste ontwikkeling, bieden wereldoriƫntatie aan in projecten waar kinderen actief mee aan de slag gaan en besteden veel tijd aan creatieve ontwikkeling. Wij geven ons onderwijs op een vernieuwende en progressieve manier vanuit een Katholieke traditie. Onze school wordt door ouders gewaardeerd met een 8! (april 2011)

Door eens binnen te komen wandelen ervaart u de sfeer en of u een klik voelt. Leerkrachten en kinderen willen u van alles vertellen over onze school. Een afspraak maken is prettig. Wij weten dan zeker dat we voldoende tijd hebben om uw vragen te beantwoorden.

Expertises

Gesloten