De Twatine Basisschool Prot Christelijke

‘De Twatine’ is één van de 18 scholen die deel uitmaken van ‘Stichting Palludara’

Op “De Twatine” wordt de Tussenschoolse Opvang (TSO) georganiseerd in samenwerking met Stichting Kinderopvang Zuidwest Friesland. De Stichting zorgt voor de administratie, overblijfkrachten en aansturing en begeleiding van de overblijfkrachten. Er is een TSO coördinator aangesteld, die het overblijven op meerdere scholen coördineert en aanspreekpunt is voor u als ouders en voor de school. Bij ons is dat Lydia Wiersma.

Tijdens het overblijven eten de kinderen gezellig samen hun lunch onder toezicht van de overblijfkracht. Overblijfkrachten zijn vrijwillige medewerkers en staan onder supervisie van de TSO coördinator. Na het eten kunnen de kinderen vrij binnen of buiten spelen of er wordt een activiteit aangeboden.

De TSO vindt plaats in school. Er kan per dag een TSO groep worden samengesteld wanneer er drie of meer kinderen voor deze dag een abonnement hebben. Op dit moment is TSO mogelijk op maandag, dinsdag en donderdag.

De Twatine Basisschool Prot Christelijke
Boeijengastrjitte 18