De Marke Christelijke Basisschool

Gesloten (do 08.30 - 15.15)

Toon openingstijden

basisscholen - De Marke Christelijke Basisschool - kaartoverzicht

De Marke Christelijke Basisschool

We bieden, op onderscheidende wijze, ieder kind tussen 3 en 13 jaar optimale ontwikkelingskansen, zodat ze kunnen opgroeien tot zelfstandige, verantwoordelijke, sociale en vrije mensen in onze maatschappij.

We werken vanuit de drie basisbehoeften van elk mens: relatie, competentie en autonomie. De basisprincipes van Dalton, zelfstandigheid, samenwerking en vrijheid/verantwoordelijkheid, liggen in het verlengde hiervan. Verder zijn herkenbaar de kernwoorden: zorg, vertrouwen en betrokkenheid.

De Marke profileert zich in het dorp door opvallende, bijzondere, originele en interessante activiteiten te ontplooien!

We beginnen en eindigen de dag met de kinderen in de groep. Tijdens deze momenten, maar ook tijdens de lessen sociaal-emotionele vorming brengen we specifiek de normen en waarden over; waar en onwaar, recht en onrecht, zinvol en zinloos, respect en respectloos.

Een aantal keren per jaar worden er gezamenlijke vieringen georganiseerd.

Kenmerkend voor onze school is dat iedereen welkom is. Er is ruimte en respect voor elkaar.

Gesloten
Opent morgen om 8.30