De Vullerschool Openbare Basisschool

J.A. de Vullerschool in Gorssel is een gezellige basisschool met ruim 350 leerlingen. We vinden het belangrijk dat de leerlingen een fijne, inspirerende en leerzame tijd bij ons op school hebben.

Kwaliteit, goed georganiseerd en geoutilleerd, modern, "regulier" onderwijs en betrokken leerkrachten, ouders en kinderen. Onze school heeft 15 groepen en er werken ongeveer 30 leerkrachten bij ons op school. Er wordt gewerkt in een jaarklassensysteem.

De school werkt met up-to-date lesmethodes en beschikt over een passend computernetwerk. De meeste lokalen hebben een digibord. De leerlingenzorg is duidelijk geregeld en sinds kort werken wij met de sociale vaardigheidsmethodiek de Kanjermethode. Voor het volgen van de cognitieve ontwikkeling van kinderen wordt gebruik gemaakt van het cito-leerlingvolgsysteem. Iedere maand is er een avond waarop er oudergesprekken zijn.

De Vullerschool Openbare Basisschool
Veldhofstraat 1