De Triangel Basisschool

De Triangel is een openbare, kleinschalige school, die toegankelijk is voor iedereen en waarop ieder kind gekend wordt. Onze school, de sfeer, onze manier van omgaan met elkaar en alles wat wij onze kinderen bieden, ontstaat in wisselwerking tussen de kinderen, hun ouders en de school.

Een openbare school. Dat betekent dat onze school toegankelijk is voor alle kinderen, ongeacht geloof, levensovertuiging of politieke achtergrond. Verschillen tussen kinderen zijn voor ons heel waardevol. Op een openbare school zijn ontmoeting en samenwerking centrale punten. Net als iedereen in de samenleving hebben leerlingen, ouders en leerkrachten verschillende opvattingen. In ons onderwijs gaan we uit van verschillen tussen leerlingen en ouders in uiterlijk, opvattingen en levensbeschouwing. Zo leren leerlingen van elkaar met respect voor elkaars eigen dingen. Dat is naar onze mening een goede voorbereiding op de maatschappij.

De Triangel Basisschool
Kievitsweg 2/A