RK Basisschool De Leerwinkel

Gesloten (di 08.30 - 15.30)

Toon openingstijden

basisscholen - RK Basisschool De Leerwinkel - kaartoverzicht

RK Basisschool De Leerwinkel

De Leerwinkel is een van de 21 scholen die vallen onder het bestuur van de Sophia Stichting voor Katholiek Basisonderwijs in de Duin- en Bollenstreek (SSBB), gevestigd in Voorhout.

De verantwoordelijkheden voor een school liggen primair bij direct betrokkenen: ouders, leerkrachten en plaatselijke gemeenschap, vertegenwoordigd in de schoolraden.
Uiteindelijk gaat het om het kind dat de school bezoekt of gaat bezoeken en daar een prettig schoolklimaat ervaart. Tevens wordt hierdoor het belang van de ouderparticipatie bevestigd. Op meerdere terreinen kunnen de ouders zich binnen de school verdienstelijk maken.

De Leerwinkel heeft met BSO “De Theepot” op het gebied van naschoolse opvang een samenwerkingsverband. Deze organisatie is volledig autonoom. U kunt gebruik maken van de naschoolse opvang binnen het schoolgebouw, maar u bent ook vrij om daarin een geheel andere keuze te maken.

• Informatie van de school op de site

Gesloten
Opent vandaag om 8.30