Christelijk Basisonderwijs Meilan

CBO Meilân staat voor samen bloeien. Door samen werken en zelfstandig leren halen wij het beste uit kinderen waarbij de belangen van een kind zelf centraal staan! Belangrijk is dat hij of zij zich veilig voelt en bovenal zichzelf mag zijn. Ons onderwijs is gebaseerd op het christelijke geloof en samen leven wij deze normen en waarden na.
De naam Meilân verwijst naar het tot bloei laten komen van elk kind. De maand mei staat immers symbool voor groei en bloei. Met het Friese woordje ‘mei’ wordt meenemen, begeleiden en samen bedoeld. Het Friese ‘lân’ staat voor ruimte en mogelijkheden.

CBO Meilân heeft 15 christelijke basisscholen in de gemeenten De Friese Meren en Heerenveen. Wij nodigen u uit om een kijkje op de websites van de school nemen! Dit kan via onze website : www.cbo-meilan.nl

Christelijk Basisonderwijs Meilan
E A Borgerstraat 27