De Imenhof Openbare Jenaplanbasisschool

Gesloten (vr 08.30 - 12.00)

Toon openingstijden

basisscholen - De Imenhof Openbare Jenaplanbasisschool - kaartoverzicht

De Imenhof Openbare Jenaplanbasisschool

De Imenhof is een openbare school en is toegankelijk voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Sinds 1985 is onze school een Jenaplan-basisschool. Het is onze keuze te werken binnen de Imenhof volgens het concept van Peter Petersen.

In ons onderwijs gaat het niet in de eerste plaats over “plannen” en “beleidsstukken”. Wij willen dat het over uw kind (-eren) gaat en vooral hoe we denken met elkaar om te gaan binnen onze Jenaplanschool. Een kind dat zich op school prettig voelt, zal zich met de juiste stimulans vrij ontwikkelen.

Onze school is een openbare school en toegankelijk voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Dit betekent in de praktijk dat alle kinderen welkom zijn, ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke voorkeur, ras, huidskleur of geslacht. De toekomst moet gestalte krijgen door samenwerking van alle mensen.

• Medezeggenschapsraad
  • Werkgroepen