Basisschool Munstergeleen

Basischool Munstergeleen is een nieuwe brede school waar we met z'n allen erg trots op zijn.
De nieuwe brede school is voortgekomen uit een fusie tussen twee zelfstandig functionerende basisscholen.
Samen met MR en OV van beide scholen is er een nieuw schoolconcept geschreven dat de basis vormt voor onze nieuwe brede school.

Onze school is een brede school die vorm heeft gekregen in een natuurlijke omgeving.
Daarbij heeft de school een zeer open en transparant karakter.
Onze nieuwe school is uitermate geschikt voor gedifferentieerd werken en de kinderen kunnen volop zelfstandig werken en eigen keuzes maken.

Samen met onze partners Spelenderwijs (peuterspeelzaal) en MIK (Buitenschoolse opvang) staan wij elke dag weer met veel plezier klaar voor uw kind!

• Email: h.vanbommel@bsmunstergeleen.nl

Basisschool Munstergeleen