De Bronckhorst RK Basisschool

RoomsKatholieke Basisschool De Brockhorst

Wist u dat u in de loop van de jaren uw kind in totaal zo'n 8000 uur toevertrouwt aan de zorg van leerkrachten van de basisschool? Dat is een belangrijk deel van een kinderleven. Een school kies je dan ook met zorg.

Er zijn verschillende manieren om een indruk te krijgen van onze school.
Op de eerste plaats bent u van harte welkom om kennis te komen maken, een stukje sfeer te proeven, eens te komen kijken of het echt zo mooi is als wordt verteld, verder kunt u de schoolgids lezen en uiteraard onze website bekijken. http://www.debronckhorst.nl

Ook voor ouders van de kinderen die al bij ons op school zitten is het leuk om onze website af en toe eens te bekijken. Wie weet heeft uw kind die keer een bijdrage geleverd of staat hij of zij wel op de foto bij een of andere activiteit die heeft plaatsgevonden.

Services

• neem eens een kijkje op onze website

De Bronckhorst RK Basisschool
Bronckhorststraat 30/32