De Duizendpoot Openbare Basisschool

Kinderen gaan naar onze school. Ouders geven daarmee aan dat wij als schoolteam betrokken worden bij de opvoeding van en het onderwijs aan die kinderen. Daarom wil basisschool De Duizendpoot niet alleen een leergemeenschap zijn, maar ook een leefgemeenschap.
Vanuit het team willen we de kinderen een goede basis meegeven voor hun toekomst in een ingewikkelde maatschappij. Een maatschappij waarin kinderen hun eigen weg moeten zien te vinden, rekening houdend met anderen.
Daarom zijn kinderen niet alleen op school om te leren, maar ook om andere vaardigheden op te doen, samen met medeleerlingen en volwassenen.
De basisschool is een stukje van je leven. Voor de kinderen en voor u. Jarenlang is er diezelfde weg van huis naar school en weer terug. In de loop van de jaren vertrouwt u uw kind zo’n 8000 uur toe aan de zorg van de juffen en meneren. Dat is een belangrijk deel van een kinderleven. Een basisschool kies je dan ook met zorg.

Expertises

De Duizendpoot Openbare Basisschool