Geopend tot 15.00

basisscholen - Korenbloem De Openbare Basisschool - kaartoverzicht

Korenbloem De Openbare Basisschool

Onder ons logo treft u steeds weer ons motto 'waarde(n)vol' aan. Als mogelijke nieuwe ouder, maar ook voor ouders die al voor onze school hebben gekozen is het erg belangrijk om te weten wat er op deze school gebeurt, welke uitgangspunten en opvattingen we hanteren, maar bovenal waarin we nu zo waarde(n)vol zijn.

Wanneer u naar ons toekomt, wordt ons motto ‘waarde(n)vol' u al duidelijk. Er is door ons geïnvesteerd in een verzorgd schoolgebouw en een modern kinderdagverblijf. Op deze wijze is de droom waargemaakt om d.m.v. een combinatie van voor- en naschoolse opvang, kinderopvang en basisonderwijs een doorgaande lijn voor 0 - tot 12-jarigen te creëren. Het speelplein van de school is op een dusdanige unieke wijze ingericht dat de leerlingen zich tijdens de pauzes uitstekend kunnen vermaken en zich thuis voelen. Gastvrijheid, kleinschaligheid en je veilig voelen zijn daarbij belangrijke woorden.

De Korenbloem heeft als kleine school in haar onderwijsconcept een toegevoegde waarde

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Korenbloem De Openbare Basisschool

• Les