Winford Westvoorne

Vrijbergen Basis biedt basisonderwijs voor alle groepen van de basisschool en legt een stevig fundament voor de leerling om door te stromen naar het juiste type voortgezet onderwijs.

Wij geven de leerling gerichte en toegewijde aandacht en streven naar een ononderbroken ontwikkeling van elk kind.

Het kiezen van de juiste school is een belangrijke voorwaarde voor de ontwikkeling en het levensgeluk van uw kind. Dus u kiest voor particulier onderwijs. De beste voorbereiding op de toekomst begint op de basisschool. Winford basisonderwijs verzorgt excellent onderwijs op steeds meer locaties in Nederland.

Met een doordacht onderwijsconcept en intensieve begeleiding van uw zoon of dochter leggen wij het fundament voor zijn/haar leven. Onze groepen zijn klein, waardoor uw kind zich optimaal kan ontplooien. Wat erin zit, halen wij eruit. Niet voor niets heten wij Winford, school of excellence.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Winford Westvoorne

• Les