ATO Basisschool Kruisstraat

Basisschool Kruistraat valt onder het bestuur van de Stichting Algemeen Toegankelijk onderwijs, kortweg "ATO-scholenkring" genoemd.
De ATO-scholenkring beheert 25 scholen in de gemeente 's-Hertogenbosch en Drunen. ATO is in 2008 ontstaan uit een fusie tussen het openbaar basisonderwijs en de basisscholen van het Nutsonderwijs.
Omdat onze basisschool een kleine school is, zijn wij administratief gekoppeld aan kindcentrum Het Sterrenbosch in de Maaspoort ('s-Hertogenbosch). Beide scholen (Kruisstraat en Het Sterrenbosch) opereren geheel zelfstandig van elkaar.
Op deze pagina's stelt het team van de Kruisstraat zich aan u voor. Verder vindt u er informatie over ons onderwijs, over ons Engelstalig onderwijs, over ons bestuur en onze mogelijkheden van kinderopvang voor, tussen en na schooltijd.

ATO Basisschool Kruisstraat
Kruisstraat 29