Kind en Onderwijs Rotterdam

Kind en Onderwijs Rotterdam, stichting voor Primair Christelijk onderwijs, een stichting met 28 scholen voor basis- en speciaal basisonderwijs in Rotterdam (rechter Maasoever). De scholen die bij Kind en Onderwijs Rotterdam zijn aangesloten staan beschreven onder de knop Scholen. Informatie over de organisatie, het bestuur, het stafbureau en de geschiedenis van de stichting staat onder Organisatie.

In het monumentale pand van de Koningin Wilhelminaschool aan de Crooswijksesingel 18 is ons stafbureau gevestigd. Het bureau ondersteunt het College van Bestuur, de directies en alle medewerkers van de scholen en alle geledingen binnen Kind en Onderwijs Rotterdam. In het stafbureau is deskundigheid aanwezig, die mede noodzakelijk is om goed onderwijs op de scholen te ondersteunen: expertise op het gebied van financiën, personeel en organisatie, huisvesting en facilitaire zaken, onderwijs, identiteit en secretariële/administratieve ondersteuning.

Kind en Onderwijs Rotterdam
Crooswijksesingel 18