De Til Protestant Christelijke Basisschool

De Til wil het onderwijs vanuit een christelijke levensvisie gestalte geven, maar legt dit niet dwingend op aan kinderen. Op basis van respect voor de ander zijn of haar mening wordt er samengewerkt.

Wij willen een school zijn:

waar bij kinderen de basis gelegd wordt (opgedane kennis), om die vorm van vervolgonderwijs te kiezen die bij zijn/haar mogelijkheden past.

Wij willen rekening houden met de verschillen tussen kinderen.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Til Protestant Christelijke Basisschool

• Les
  • Tussenschoolse opvang