Xpect Primair Basisscholen Tilburg

Xpect Primair scholen staan voor vertrouwd onderwijs. Structuur en degelijkheid zijn van oudsher drijfveren achter ons handelen. Aan de andere kant richten we ons in een veranderende maatschappij ook steeds meer op het realiseren van een verrijkende leeromgeving. We willen extra rendement verwezenlijken voor leerlingen en leerkrachten. Xpect Primair heeft een heldere visie op de ontwikkeling van leerlingen. Kort gezegd komt die neer op het volgende: je mag jezelf zijn en mogelijkheden worden maximaal benut. Er is oog voor iedereen en ieder kind krijgt bagage mee om volwaardig en evenwichtig op te groeien. De leerlingen die onze scholen verlaten, kenmerken zich door zelfvertrouwen, besef van eigen identiteit, weerbaarheid, nieuwsgierigheid, basiskennis taal en rekenen en wereldwijsheid. We hebben een betrokkenheid bij het Christendom, maar ook een open houding ten opzichte van andere godsdiensten en levensvisies.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Xpect Primair Basisscholen Tilburg

• Les