Da Costaschool Hoograven PC Basisschool

De Da Costaschool Hoograven is een vriendelijke, open en plezierige christelijke school voor basisonderwijs, waar we veel waarde hechten aan de omgang met elkaar. Op basis van wederzijds respect en staan wij open voor kinderen en ouders met verschillende culturele of religieuze achtergronden, zonder onze eigen christelijke identiteit te verliezen.
Wij zien het als onze belangrijkste taak kinderen een goede basis mee te geven voor de toekomst in deze maatschappij. Openheid en respect zijn op onze school belangrijke sleutelwoorden. Dit blijkt dan ook uit de sfeer en de uitstraling van de school.

• kleine klassen
  • adaptief onderwijs