De Aanloop Basisschool

De openbare basisschool “De Aanloop” is in 1995 ontstaan uit een fusie tussen de Johan Friso school en school 96. In 2011 volgde een nieuwe fusie en wel met obs Oost.
Het schoolgebouw ligt aan de Wilhelminalaan 4. Bij de school hoort een royaal plein, een groot speelveld met speeltoestellen en verder nog een groot grasveld. Het gebouw beschikt over 6 permanente lokalen, een noodlokaal, een speellokaal en kantoren voor de directeur en de IB’er .
In de ruime hal van de school bestaat er de mogelijkheid om over te blijven tussen de middag.
Onze school is een openbare school waar iedereen, ongeacht levensovertuiging of culturele achtergrond van harte welkom is. Op de Aanloop krijgt het kind de gelegenheid kennis te maken met diverse opvattingen, overtuigingen, waarden en denkbeelden, leert deze waarderen en hiervoor open te staan. Kortom, de Aanloop is een ontmoetingsplaats voor mensen met verschillende levensbeschouwelijke en culturele achtergronden.

De Aanloop Basisschool
Wilhelminalaan 4