Koningin Wilhelmina School Prot Chr

Gesloten (ma 08.45 - 12.00)

Toon openingstijden

basisscholen - Koningin Wilhelmina School Prot Chr - kaartoverzicht

Koningin Wilhelmina School Prot Chr

De Koningin Wilhelmina School is een protestants christelijke basisschool die staat voor haar
christelijke identiteit en deze eigentijds uitdraagt. De school valt onder verantwoordelijkheid van de Stichting Hervormde Scholen te Voorthuizen, die twee scholen onder haar hoede heeft:
1. De Wheemschool
2. De Koningin Wilhelmina School
Er is een band met de Hervormde PKN Gemeente van Voorthuizen.

Vanuit de missie “De KWS…een waardevolle basis” wordt de kinderen acht jaar lang onderwijs en een sociale omgeving geboden die voor hen de basis wil leggen voor de jaren erna. De KWS wil uw kind een veilig schoolklimaat bieden waar het zich thuis voelt, tot zijn recht komt en waar het de zorg krijgt die het nodig heeft.

Ons doel: Het kind helpen bij het vormen van zijn persoonlijkheid tot een mens, die gelooft in God, zich bewust is van zijn mogelijkheden, maar ook van zijn beperkingen en bereid is in openheid tot de ander zijn
plaats in de maatschappij in te nemen.
In de school is dit herkenbaar door het dagelijks vertellen uit de Bijbel, waardoor de kinderen bekend gemaakt worden met de liefde van God in Jezus Christus.
De identiteit van de school vindt u ook terug in het zingen van Bijbelliederen en bidden, maar ook in de schoolsfeer. We vinden het belangrijk dat de sfeer in de school veilig is en dat uw kind met plezier naar school gaat.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Koningin Wilhelmina School Prot Chr

• Groep 2 - 4 heeft de vrijdagmiddag geen les
  • Groep 1 heeft de maandagmiddag en vrijdagmiddag geen les