SCOT Twenterand eo

De volledige naam luidt Vereniging tot Stichting en Instandhouding van Scholen voor protestants Christelijk Onderwijs in de gemeente Twenterand en omstreken. De vereniging heeft tien scholen voor primair onderwijs onder haar beheer, bestaande uit negen scholen voor basisonderwijs en één school voor speciaal basisonderwijs. De scholen bevinden zich in de gemeenten Twenterand en Almelo.

Het bestuur van de vereniging is verantwoordelijk voor de gang van zaken op haar scholen en legt daarvoor verantwoording af aan haar leden in de jaarlijkse algemene ledenvergadering. U kunt meedenken en – praten over het beleid van het bestuur door lid te worden van de vereniging. Voor het lidmaatschap van de vereniging betaalt u een jaarlijkse contributie van € 5,--.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor SCOT Twenterand eo

• Naschoolse opvang