Gesloten op zaterdag

Toon openingstijden

basisscholen - Teake Jan Roordaschool - kaartoverzicht

Teake Jan Roordaschool

De Teake Jan Roordaschool is de enige school in Wytgaard. De school telt ongeveer 70 leerlingen. We maken onderdeel uit van de Bisschop Möller Stichting. Bij deze stichting horen 29 overwegend katholieke scholen in
Friesland.

Het onderwijs op onze school is niet eenzijdig gericht op kennisoverdracht. Wij streven een brede ontwikkeling na waarbij verstandelijke ontwikkeling zoveel mogelijk hand in hand gaat met de emotionele ontwikkeling, de ontwikkeling van de creativiteit en de ontwikkeling van sociale, culturele en lichamelijke vaardigheden. Kinderen moeten kunnen uitgroeien tot complete mensen. Wij helpen ze daarbij.

In onze benadering van het onderwijs hebben we ons niet aangesloten bij een bepaald concept. We kiezen voor een aantal eigen kernpunten. Zelfstandigheid en samenwerking zijn twee belangrijke elementen uit onze visie.

• Schoolgids en nieuwsbrief op de website

Gesloten
Opent ma 29 apr om 8.30