Lammerts van Bueren Alg Chr Basissch Dr

De basisschool is een belangrijk stuk van je leven. Voor kinderen en voor ouders. Acht jaar lang vertrouwt u uw kind toe aan de zorg van juffen en meesters van de basisschool. Een belangrijk deel van een kinderleven! Een school kies je dan ook weloverwogen.
Graag willen we u d.m.v. deze site een indruk geven van onze school. Misschien voor u een eerste indruk. U bent welkom voor een bezoek aan de school, een kijkje in de groepen en een persoonlijk gesprek om zo een nog vollediger beeld van de school te krijgen en de sfeer te proeven.
De Lammerts van Buerenschool is een Algemeen Christelijke Basisschool waar respect voor elkaar centraal staat.
We zijn er trots op een Kanjerschool te zijn. We leren de kinderen positief over zichzelf en de ander te denken. Dit komt ten goede aan het klimaat en zo komt er tijd en energie vrij om daadwerkelijk met onderwijs bezig te zijn.

Ons motto is: ‘Op de LvB daar telt iedereen mee!’
Dit resulteert in kwaliteit en gebeurt op de volgende manieren:
Kinderen voelen zich veilig en gewaardeerd en werken met plezier.
Waarden en normen worden uitgedragen, hierbij staat respect centraal.
Aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van ieder kind op weg naar zelfstandigheid.
Leerkrachten geven goed onderwijs en nemen ouders en kinderen serieus.
Identiteit is zichtbaar.
Toekomstgericht. We sluiten aan op ontwikkelingen in de maatschappij.
Eigentijds, professioneel en innovatief onderwijs dat voldoet aan alle kwaliteitseisen.
Ieder kind is uniek en wordt uitgedaagd om zich op zowel sociaal-emotioneel, cognitief als creatief gebied maximaal te ontplooien.
Tevreden ouders en kinderen, daar gaan we voor.

• meer informatie vindt u op onze website

Lammerts van Bueren Alg Chr Basissch Dr
H. Piersonstraat 23