De Heksenketel Openbare Basisschool

De ligging van de Heksenketel is centraal in de wijk "Marsdijk" aan de rand van het Anne Frankpark. Er is een omheind plein met speelattributen. Het nieuw ingerichte Anne Frankpark biedt de school allerlei sport- en spel mogelijkheden. Kortom: een mooie en doelmatige accommodatie.

De school is een openbare school. De school staat open voor alle kinderen ongeacht hun sociale, politieke en religieuze achtergrond. Openbaar onderwijs is ontmoetingsonderwijs. De school schenkt bewust aandacht aan verschillen tussen kinderen. Kinderen leren van jongs af aan respect te hebben voor verschillende gewoontes, opvattingen en overtuigingen. Samen leren, samen werken, samen leven is het motto voor alle scholen van Plateau.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Heksenketel Openbare Basisschool