De Ark Christelijke School

Gesloten (wo 08.30 - 12.15)

Toon openingstijden

basisscholen - De Ark Christelijke School - kaartoverzicht

De Ark Christelijke School

CBS “De Ark” behoort tot de Vereniging voor Protestants Christelijk Primair Onderwijs Chrono, gevestigd in de gemeente Hardenberg. Onze vereniging van 16 scholen stelt zich ten doel het doen geven van Protestants Christelijk onderwijs. Zij tracht dit doel te bereiken door het oprichten en instandhouden van scholen voor Protestants Christelijk onderwijs in Noordoost Overijssel.

Onderwijs moet bijdragen aan de totale ontwikkeling van het kind. Wij proberen dit te doen vanuit een Christelijke levensbeschouwing, zoals die ook in de statuten van de stichting vastligt. “De Ark” wil een veilige plaats zijn, waar ieder naar haar/zijn eigen aard geaccepteerd en begeleid wordt, richting volwassenheid, waarbij Bijbelse waarden en normen (en aandacht voor elkaar) de koers bepalen.

Het Protestants Christelijk onderwijs is onderwijs waarbij ouders een belangrijke rol spelen. Uw meeleven en meedenken is erg belangrijk.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Ark Christelijke School

• Overblijven