Tweespan Openbare Basisschool

Gesloten (do 08.30 - 12.00)

Toon openingstijden

basisscholen - Tweespan Openbare Basisschool - kaartoverzicht

Tweespan Openbare Basisschool

Deze website is bedoeld voor(toekomstige) ouders en kinderen van de o.b.s. het tweespan en andere geïnteresseerden. Onze school is een openbare school en behoort met zestien andere scholen tot de Stichting OPOIJMOND.

Ook in het schooljaar 2011-2012 wordt de website weer zo actueel mogelijk gehouden. Zo kunt u óók via deze site aan allerlei informatie komen die met de school te maken heeft. Het fotoalbum is alleen toegankelijk voor ouders en kinderen van onze school. Zij hebben hiervoor een inlogcode.

Sinds 8 juni 2009 zijn wij gehuisvest in een prachtig nieuw gebouw aan de Duitslandlaan 7. Wij zijn een Brede school. Wij werken samen met Welschap Heemskerk (voor- en naschoolse opvang en naschoolse activiteiten) en peuterspeelzaal De Karekiet, beiden ook gevestigd in ons gebouw. Samen met deze partners blijft basisschool het tweespan zich verder ontwikkelen als Brede school.

Wij zijn een kleinschalige school met een gemiddelde groepsgrootte van 24 kinderen en schrijven kinderen in uit Heemskerk, Beverwijk en ook de Broekpolder. Onze school is vanuit de Broekpolder goed te bereiken via een veilig fietspad. Wij bieden tussenschoolse en buitenschoolse (voor en na schooltijd) opvang.

• Kunsteducatie
  • Kijk avonden
  • Voor-, tussen- en naschoolse opvang
  • Afspraak persoonlijk gesprek en rondleiding