De Sterrekijker Openbare Basisschool

De Sterrekijker is een openbare basisschool. Dat betekent dat de school open staat voor iedereen met respect voor ieders culturele en/of levensbeschouwelijke achtergrond. De school wil de kinderen leren om te gaan met vrijheid, zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, gelijkwaardigheid, solidariteit en samenwerking.

De doelstelling van ons onderwijs is dat leerlingen vanaf 4 jaar in acht aaneengesloten jaren de school kunnen doorlopen. Er wordt gelet op ieders capaciteiten. Dat betekent dat er extra hulp is voor kinderen met leerproblemen, maar ook zijn er extra mogelijkheden voor kinderen die goed kunnen leren.

Onze school heeft een continurooster. De kinderen gaan maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 uur tot 14.15 uur naar school. Op woensdag hebben de kinderen van groep 1 t/m 4 les tot 11.30 uur. De kinderen van de groepen 5 t/m 8 gaan op die dag tot 13.45 uur naar school. De opvang tussen de middag wordt door de school zelf verzorgd en is gratis.

Bent u nieuwsgierig naar onze school dan kunt u een afspraak maken met de administratie voor een oriƫnterend gesprek en een rondleiding op onze school ( tel. 0251-243816). Tijdens dit gesprek vertellen wij iets over het onderwijs op onze school en kunt u een kijkje nemen in ons moderne, gezellige gebouw.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Sterrekijker Openbare Basisschool