De Lunetten Basisschool

De basisschool is een deel van je leven. Voor de kinderen en voor ouders. Wist u dat u in de loop van de schooljaren uw kind in totaal 7760 uren toevertrouwt aan de zorg van de leerkrachten van de basisschool? Dat is een belangrijk deel van een kinderleven.

Scholen verschillen in de manier van werken, in sfeer en resultaten. Ze verschillen in kwaliteit. Op De Lunetten proberen we een goed evenwicht te vinden in het aanleren van kennis, het stimuleren van de persoonlijke ontwikkeling en het aanleren van praktische vaardigheden. De vakken rekenen, taal en lezen vormen de kern van ons onderwijs. Zij vormen de basis voor elke andere ontwikkeling. We vinden het belangrijk dat ieder kind de voor hem of haar optimale leer- en ontwikkelingsresultaten bereikt.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Lunetten Basisschool

• Les