De Dukdalf Daltonschool Openbare Basisschool

De Dukdalf is een Daltonschool. Dat betekent dat we ons onderwijs inrichten volgens de principes verantwoordelijkheid, zelfstandigheid, samenwerken en differentiatie. We spelen in op de verschillen in onderwijsbehoeftes die de kinderen hebben.

De kernwaarden (principes) verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en samenwerking zijn in 2013 door de Nederlandse Dalton Vereniging uitgebreid met 3 kernwaarden. Dit zijn; effectiviteit, reflectie en borging.

Deze 6 waarden zijn de bouwstenen voor onze visie op goed onderwijs en een efficiƫnte en effectieve Daltonpraktijk. Vanzelfsprekend met veel differentiatie voor ieder kind, want ieder kind is uniek!

Op onze website www.obsdedukdalf.nl kunt u meer, praktische, informatie vinden over het daltononderwijs op onze school.

Verder bestaat er verschillende keren per jaar de gelegenheid om met het team en de directeur van gedachte te wisselen over het daltononderwijs.

Tevens bent u voor vragen of opmerkingen over het onderwijs altijd van harte welkom op school!

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Dukdalf Daltonschool Openbare Basisschool

• Inschrijven via de website
  • Tussenschoolse opvang