Geopend tot 12.00

basisscholen - OBS Kudelstaart - kaartoverzicht

OBS Kudelstaart

De eerste openbare school in Kudelstaart werd in 1974 geopend, en daarna ging de ontwikkeling snel. In 1979 werd een nieuw gebouw neergezet en daarna een flink aantal keren uitgebreid. En in 2009 werd het huidige gebouw geopend. Een prachtig ingerichte school voorzien van alle moderne hulpmiddelen.

Het onderwijs aan de openbare basisschool Kudelstaart wordt gegeven met eerbiediging van ieders godsdienst of levensbeschouwing. Dit houdt onder meer in, dat de onderwijsgevende zich ervan zal weerhouden zijn of haar overtuiging te veel en te nadrukkelijk naar voren te brengen en als enig juiste te presenteren.

Onze school staat onder het bevoegd gezag van de Stichting Auro, het schoolbestuur voor het openbaar primair onderwijs in de gemeenten Aalsmeer, Uithoorn en De Ronde Venen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor OBS Kudelstaart

• Les