OnderwijsAdvies

Met kennis én op inspirerende wijze leveren de adviseurs van OnderwijsAdvies een bijdrage aan het mogelijk maken van een leven lang leren voor kinderen, leraren, onderwijsondersteuners, leidinggevenden en bestuurders in het onderwijs.

Leren van en met elkaar
Wij vragen net zolang door totdat wij precies weten waar u behoefte aan hebt. Zodat wij, samen met u, het gewenste verander- en ontwikkelproces optimaal kunnen inrichten. Met enthousiasme en daadkracht inspireert OnderwijsAdvies leerkrachten en leidinggevenden om zelf vorm te geven aan persoonlijke kennis-, vaardigheids- of competentieontwikkeling door het geven van duidelijke adviezen en constructieve interventies. Naast de ontwikkeling op individueel niveau, gaat het ook nadrukkelijk om teamleren: leren van en met elkaar.

Creëren van optimale ontwikkelingskansen voor kinderen
De adviseurs van OnderwijsAdvies kunnen u ondersteunen om het maximale uit uzelf, uw medewerkers en uw organisatie te halen. Begrippen als klantgerichtheid, samenwerken, inspireren, veranderen, lerende organisatie, doelgerichtheid, betrokkenheid, competentieontwikkeling, heldere communicatie, oplossings- en opbrengstgerichtheid en bezieling zijn onze belangrijkste kernwaarden. Onze adviseurs werken vanuit een continue wisselwerking tussen wetenschap en (advies)praktijk. Ze leveren praktische, probleemoplossende advisering van hoogwaardige kwaliteit, gericht op de ontwikkeling van organisaties, professionals en bestuurders.

Goed onderwijs is meer dan taal en rekenen
Onze adviseurs die u ondersteunen bij schoolontwikkeling hebben professionele opvattingen over wat goed onderwijs is. Goed onderwijs houdt te allen tijde rekening met verschillen tussen kinderen en richt zich op het totale kind. Een schoolklimaat waarin aandacht is voor allerlei vormen van samenwerken, is daarbij van belang.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor OnderwijsAdvies

• Les

OnderwijsAdvies