PCPO Duin- en Bollenstreek

Stichting voor Protestants-Christelijk Primair Onderwijs (PCPO) is een organisatie met tien basisscholen. Wij verzorgen met ongeveer 250 personeelsleden primair onderwijs aan ruim 2300 leerlingen op onze veertien locaties in Hillegom, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout, Sassenheim, Voorhout en Warmond. Iedere school heeft zijn eigen karakter, sfeer en kernkwaliteiten. De scholen vormen een veilige en uitdagende omgeving waar uw kind zich optimaal en veelzijdig kan ontwikkelen. U bent van harte welkom om een bezoek te brengen aan onze scholen om een nog betere indruk te krijgen van het onderwijs dat wij bieden.

PCPO Duin- en Bollenstreek
Grachtweg 32