OBS Beatrixschool

De Beatrixschool is één van de 23 openbare basisscholen van de Stichting Op Kop, openbaar onderwijs in Steenwijkerland/Zwartewaterland. Bij de start van het schooljaar 2012-2013 bezoeken ruim 320 leerlingen onze school. De leerlingen zijn verdeeld over 14 groepen. In de loop van het schooljaar zal het leerlingaantal groeien, door de instroom van nieuwe kleuters en kinderen die in onze wijk komen wonen.

Sinds 1 augustus 1998 is de Beatrixschool gefuseerd met de openbare basisschool te Kallenkote. Omdat de o.b.s. Kallenkote een zelfstandige nevenvestiging is, vindt u in deze schoolgids geen verdere gegevens over deze locatie. De school in Kallenkote geeft een eigen schoolgids uit, die ook te lezen is op de website www.obskallenkote.nl.

In de vakanties kunt u tijdens kantooruren, bij ernstige gebeurtenissen, het stafbureau van Stichting Op Kop bellen op telefoonnummer 0521-362520.

Via de links aan de rechterkant kunt u rustig bladeren door de informatie over onze school.
Heeft u vragen? Bent u nieuwsgierig? Neem dan vooral contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Per januari 2013 is er in ons schoolgebouw een volledig aanbod voor kinderen van 0-12 jaar. Speelwerk verzorgt hier de kinderopvang en de voor- en naschoolse opvang. Onze TSO verzorgt de tussenschoolse opvang. En peuterspeelzaal Hakkepuf staat open voor alle peuters.

OBS Beatrixschool
Middenweg 4