Het Zand Openbare Basisschool

Basisschool Het Zand is een school in de wijk Het Zand van Leidsche Rijn en is te vinden in brede school het Zand.

Alle organisaties van Brede School Het Zand doen een gezamenlijk aanbod op het gebied van onderwijs, opvoeding, ontmoeting en ontspanning. Er wordt gewerkt aan een gebouw waar men zich vertrouwd weet, waar een veilig klimaat heerst en waar een eenduidige benadering van waarden en normen in de omgang met elkaar is.

De partners van Brede School Het Zand bieden gezamenlijke zorg en diensten, aan kinderen en aan wijkbewoners, vanuit de identiteit van Brede School Het Zand met behoud van de eigen identiteit en kerntaken.

Brede School Het Zand heeft een wijkfunctie. Zij levert hiermee een bijdrage aan de ontplooiing van kinderen en wijkbewoners en hun actieve maatschappelijke deelname. Het profiel natuur en cultuur is een belangrijke peiler binnen de Brede School als middel om de actieve maatschappelijke deelname van kinderen en wijkbewoners te bevorderen.

Binnen Brede School Het Zand worden door de partners maar ook door verschillende aanbieders van buiten allerlei activiteiten georganiseerd voor kinderen en volwassenen. Van kinderyoga tot zaalvoetbal, van Argentijnse Tango tot Showdans. Heeft u zelf wensen of ideeën voor activiteiten of wilt u zelf een activiteit aanbieden dan kunt u met ons hierover contact opnemen.

Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om ruimtes te huren en er is een ruimte waar geexposeerd kan worden.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Het Zand Openbare Basisschool

• Bijles