CSV Ridderhof

de Christelijke Basis School Vreeland: Ridderhof!

Om de geschiedenis van Vreeland te doen herleven en in ere te houden, heeft de Christelijke School Vreeland, eind augustus 2010, besloten Ridderhof bij hun naam te voegen. Het nieuwe logo van de school, in de vorm van het gemoderniseerde wapenschild van Vreeland, geeft de school een duidelijk herkenbaar karakter. De naam is door middel van een wedstrijd gekozen.

Basisschool CSV Ridderhof is een gezellige dorpsschool met ongeveer 210 leerlingen. De leerlingen zijn verdeeld over 9 groepen.
Het team van CSV Ridderhof is een enthousiaste groep van 13 leerkrachten, een directeur, een internbegeleider, een gymleerkracht en een conciƫrge.
Onderwijs, opvoeding en samenleving zijn zaken die sterk met elkaar verbonden zijn. Normen en waarden spelen daarbij een belangrijke rol. Onze school probeert daar zo goed mogelijk op in te spelen door kinderen in goede harmonie en met respect voor elkaar te laten leren.

• neem een kijkje op onze website voor meer informatie

CSV Ridderhof
Niftarlakelaan 7