De Toonladder Nutsbasisschool voor Daltononderwijs

Op onze school heerst een gemoedelijke sfeer. Leerlingen van alle groepen kennen elkaar, spelen met elkaar en werken met elkaar samen. Al doende leren ze te luisteren naar elkaar en respect te hebben voor elkaar. Op onze school leren kinderen leren zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor wat ze doen.Dat betekent dat ze al heel jong in staat zijn om in alle rust te werken aan een taak. De gemoedelijkheid op onze school in combinatie met de rust, zorgen voor een bijzondere sfeer. Een sfeer waarin het voor kinderen fijn leren is.

Bij ons op school leren kinderen om zelfstandig kennis en ervaring op te doen.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Toonladder Nutsbasisschool voor Daltononderwijs

• Les

De Toonladder Nutsbasisschool voor Daltononderwijs