De Commanderije Openbare Basisschool

Gesloten (di 08.30 - 15.30)

Toon openingstijden

basisscholen - De Commanderije Openbare Basisschool - kaartoverzicht

De Commanderije Openbare Basisschool

“De Commanderije” is een openbare basisschool. Dat betekent dat in principe iedereen welkom is, ongeacht cultuur of religieuze achtergrond. Dit geldt zowel voor de leerlingen en hun ouders als voor de leerkrachten.

Onze school streeft ernaar om kinderen binnen hun eigen mogelijkheden, evenwichtige en zelfstandige mensen te laten worden, met begrip en respect voor anderen en hun omgeving en met voldoende kennis om hun weg te vinden in het vervolgonderwijs.

De school staat in de wijk “de Akkers”, waar een deel van de leerlingen woont.
Er komen ook leerlingen uit de omliggende wijken zoals “de Heide”, “Oranjewoud”, “Heidemeer”, “Heiderijck” en “Ten Woude”.

De missie van “De Commanderije” is het optimaal tegemoetkomen aan de onderwijsbehoefte van alle leerlingen die aan onze zorg zijn toevertrouwd.
We willen dit realiseren door mensen en middelen zo optimaal mogelijk in te zetten, waarbij rekening wordt gehouden met de talenten van een ieder. Dit alles binnen een herkenbare en duidelijke structuur van de gehele organisatie.

Expertises

Gesloten